sobota, 27 sierpnia 2011

Wylot!

21.08.2011 Godzina 03:11 Dzień Wylotu
-Gdzie do kur.... są moje rzeczy!!!! Nie mam przecież spakowanych spodni, koszulek.... No do (...)- Tak wygladała noc 9 godzin przed wylotem...

21.08.2011 Godzina 12:16 Lotnisko
-Mam 4 minuty do końca Check-in'u. Dobra trzymajcie się kochani ja uciekam za ocean. Jak przyjdzie tu Jagoda to powiedzcie jej ze musiałem iść.
-Farmas...
-Nooooo....... Nareszczcię. Dzieki kochana że przyszłaś. Mam 3 minutu i musze wejść.

21.08.2011 Godzina 12:45 Przed wylotem
- Kochanie musze kończyć zadzwonie z Monachium. Kocham cię bardzo.
- Prosze wyłączyć telefon przed wejściem do samolotu. - Miła pani przy wyjściu
- No kurwa przecież pamiętam! Nie do ciebie Madziu , muszę kończyć. Papa.

21.08.2011 Godzina 14:34 Monachium
-Siemka rodzinka, Krzysiek z tej strony własnie wysiadłem z samolotu i musze zapierdalać na drugi koniec terminalu, także mam 26 minut i możecie mi przebukowywać bilet, bo się nie wyrobię. Gate H. Motyla noga gdzie to .... Ej jestem. - Zero informacji nic tylko dupny napis Gate H.

Polska: 22.08.2011 Godzina 01:11 Montreal || Canada: 21.08.2011 Godzina 19:11
- Here it is. Your stady permition. I will tell rules about it.....(bla bla bla)
-Thank you. Do widzenia.
Montreal Air-port. Czy wy też mieliścię takie wrażenie, że byliście już tu kiedyś. Ide i bez patrzenia na znaki,wskazówki trafiam gdzie chce. Deszcz za oknami, ludzie wbiegający na lotnisko, full poirytowanych pasażerów z powodu opóźnienia lotu, a wy w samym środku.... Macie to wszystko głęboko w poważaniu, bo własnie sobie uświadamiacię, że zrobiliście coś niesamowitego. Wyjechaliście z Polski. Do innego kraju. Nie na wakacje. Dla nauki....

Canada 21.08.2011 Godzina 21:00
- Flight AC..... is delayed until it stops raining. - To jest moment kiedy może was trafić... Czekasz na ostatni Samolot. Jestes szczesliwy i nagle !!"jeb"!! musisz czekać.

Canada 21.08.2011 Godzina 23:54 Quebec City
- No i jestem... Hello Quebec. You will remember my name!!!- Nie będe opowiadał o minach ludzi idących obok mnie, Nie dodałem ,że poniosły mnie emocje i ostatnie dwa zdania wykrzyczałem.

Przepraszam za język, ale staram się odwzorować wszystko takie jakim było.

1 komentarz:

  1. dobrze że wytrwałeś.
    czekamy na więcej notek o rodzince,angielskim :)
    powodzenia !

    OdpowiedzUsuń